Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 18:03

Корецька районна бібліотека для дітей

Меню сайту
Категорії розділу
Анонс міроприємств [0]
Анонс міроприємств
Новини бібліотеки [0]
Новини бібліотеки
Наші виставки [2]
Бібліотечні виставки
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідування
Flag Counter

ПРОФІКЕМП

У січні 2018 року  розпочато реалізацію міжрегіонального інноваційного проекту з профорієнтації учнівської молоді ПрофіКемп, у якому беруть участь Закарпатська, Львівська, Рівненська та Херсонська області. На Рівненщині проект буде проходити під назвою «Знай і люби свій край».

Ініціаторами проекту є Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки та Херсонський обласний центр зайнятості.

Проект проводиться з метою привернення уваги молоді до професій туристичної галузі, сприяння національно-патріотичному вихованню підлітків та створення сприятливих умов для їх творчого, інтелектуального і духовного розвитку. Участь у заходах проекту братимуть учні 8-9 класів.

До участі в проекті долучились Корецький районний центр зайнятості, сектор культури і туризму,  управління освіти .

 

Умови проведення інноваційного проекту з профорієнтації для учнівської молоді

«Знай і люби свій край»

 

I. Загальні положення

1.1. Проект проводиться з метою:

- формування відповідального ставлення молодих людей до планування професійної кар’єри за рахунок розширення знань про світ професій та спеціальностей, їх орієнтації у виборі майбутньої діяльності на потребу регіонального ринку праці;

- привернення уваги молоді до одного з перспективних напрямків економічного розвитку області – туризму, в т.ч. зеленого, сільського та агротуризму;

- сприяння національно-патріотичному вихованню дітей старшого шкільного віку шляхом підвищення їх поінформованості про соціальний та економічний розвиток рідного краю, його природні ресурси, історичну та культурну спадщину;

- створення учасниками Проекту інформаційного банку даних щодо туристичної привабливості області для подальшого його використання у всесвітній мережі Internet;

- забезпечення ефективної профілактичної роботи щодо запобігання молодіжному безробіттю;

- створення сприятливих умов для творчого, інтелектуального і духовного розвитку школярів.

 

1.2. Основні завдання Проекту:

- вивчення школярами рідного краю, його унікальних природних та культурно-історичних пам’яток;

- виховання в учнівської молоді патріотизму, бажання працювати на благо Батьківщини;

- популяризація серед учнівської молоді актуальних на ринку праці Рівненщини професій туристично-рекреаційного спрямування;

- сприяння ефективній зайнятості молоді, успішній побудові майбутньої професійної кар’єри;

- сприяння підвищенню туристичної привабливості Рівненської області через формування і поширення рекламно-інформаційних матеріалів про її культурно-історичні та природні особливості.

 

1.3. Етапи реалізації Проекту:

І етап – організаційний (січень-травень 2018 року):

- розробка установчих документів і планів роботи заходу (січень-березень 2018 року);

- узгодження дій організаторів Проекту, підписання установчих документів, проведення круглого столу (січень-березень 2018 року);

- проведення установчого заходу для кураторів Проекту (березень-квітень 2018 року) (Додаток 1 – Списки кураторів співорганізаторів Проекту);

- формування дослідницьких команд учасників Проекту (далі – команд), визначення їх кураторів на місцях (травень 2018 року);

- складання та затвердження планів роботи команд (травень 2018 року).

ІІ етап – навчально-дослідницький (травень-листопад 2018 року):

- визначення туристично-привабливих об’єктів, дослідження та складання туристично-екскурсійних маршрутів по районах/містах/селах (травень-вересень 2018 року);

- вивчення та збір матеріалів згідно з визначеним маршрутом (маршрутами) (травень-вересень 2018 року);

- організація літньої експедиції за прокладеним маршрутом з відвідуванням визначених об’єктів з метою їх фото- та відеозйомки (червень 2018 року);

- висвітлення ходу реалізації Проекту на власних Інтернет-ресурсах співорганізаторів Проекту (сайтах, блогах, сторінках в соц.мережах) (постійно);

- розроблення та реалізація РR-кампанії власного екскурсійного маршруту та туристичних об’єктів (вересень-листопад 2018 року).

ІІІ етап – підсумковий – в округах (листопад 2018 року) (Додаток 2 – Поділ районів та ОТГ на округи):

- визначення кращих команд та рекламно-туристичних продуктів Проекту, організація міжрайонних оглядів, визначення учасників обласного фіналу Проекту (листопад 2018 року).

ІV етап – обласний - фінальний (лютий 2019 року):

- організація фінального заходу Проекту: визначення переможців у категоріях «Кращий туристичний маршрут», «Краща PR-кампанія» (командні змагання), «Кращий гід-екскурсовод» (індивідуальне змагання). Регламент представлення категорій «Кращий туристичний маршрут» та «Кращий гід-екскурсовод» - по 10 хв. на кожну категорію;

- нагородження переможців та організаторів;

- опублікування кращих творчих робіт, створених в ході реалізації Проекту.

 

II. Організатори, виконавці, співвиконавці Проекту та їх повноваження

2.1. Організатори Проекту:

- Рівненський обласний центр зайнятості,

- управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації,

- управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації,

- управління у справах молоді та спорту Рівненської обласної державної адміністрації,

- КЗ «Рівненська обласна бібліотека для дітей» Рівненської обласної ради

- КЗ «Рівненська обласна станція юних туристів» Рівненської обласної ради

- КЗ «Рівненський обласний  краєзнавчий музей» Рівненської обласної ради

 

2.3. Повноваження організаторів:

- забезпечують організаційно-методичну підтримку підготовки та проведення Проекту;

- залучають до участі у Проекті підпорядковані їм відділи/структурні підрозділи/установи/заклади;

- забезпечують участь команд у всіх заходах, передбачених Проектом;

- здійснюють фінансування заходів в межах, передбачених бюджетом відповідної організації/установи.
 

2.4. Основні виконавці:

Рівненський обласний центр зайнятості, КЗ Рівненська обласна бібліотека для дітей Рівненської обласної ради, структурні підрозділи районних державних адміністрацій, міських рад Рівненської області (за згодою) з питань культури, туризму, освіти, загальноосвітні школи, філії/ базові центри зайнятості, районні та міські бібліотеки для дітей, станції юних туристів, музеї.

 

2.5. Співвиконавці:

до участі в організації та проведенні Проекту організаторами

можуть залучатися інші зацікавлені органи виконавчої влади, підприємства, установи, організації та фізичні особи (за згодою), які надають організаційну, фінансову, матеріальну та іншу допомогу для його проведення у порядку, встановленому чинним законодавством.

 

III. Організаційний комітет та журі Проекту

3.1. Загальне керівництво підготовкою та проведенням Проекту здійснює обласний організаційний комітет з впровадження інноваційного проекту для учнівської молоді «Знай і люби свій край»  (далі – Оргкомітет), склад якого затверджується спільним наказом організаторів Проекту.

3.2. Оргкомітет:

- визначає умови проведення етапів/заходів Проекту та критерії оцінювання виступів команд, перелік категорій/номінацій для визначення призерів, у разі потреби оперативно вносить зміни до них;

- координує та узгоджує дії організаторів, виконавців та співвиконавців у ході реалізації Проекту;

- визначає склад журі при проведенні Проекту, у разі потреби оперативно вирішує питання щодо обґрунтованої заміни одного або кількох членів журі;

- приймає рішення щодо участі команд у міжрайонних та регіональному етапах Проекту;

- оперативно вирішує спірні питання, які виникають під час проведення Проекту;

- організує визначення та нагородження переможців, призерів та/або учасників Проекту.

3.3. Основною формою роботи Оргкомітету є засідання, які скликаються за ініціативою одного з організаторів у разі потреби.

Рішення Оргкомітету приймаються простою більшістю голосів присутніх його членів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос співголів Оргкомітету з числа ініціаторів Проекту.

У період між засіданнями рішення Оргкомітету з оперативних питань можуть прийматись шляхом консенсусу на підставі консультацій з використанням телефонного, факсимільного зв’язку та електронної пошти з наступним протокольним оформленням.

3.4. Визначення результатів заходу здійснює журі за критеріями оцінювання виступів команд, визначеними цим Положенням.

3.5. Рішення журі за результатами Проекту оформлюється протоколом.

 

IV. Учасники Проекту

4.1. Команди Проекту складають:

- учасники – учні, які у 2018-2019 н.р. навчаються у 8-9-х класах загальноосвітніх навчальних закладів. У наступному навчальному році склад учасників команди зберігається. У випадку необхідності заміни учасника кураторами приймається узгоджене рішення з цього питання;

- куратори з числа виконавців Проекту: працівник закладу освіти, працівник міської/районної бібліотеки для дітей, фахівець музею, станції юних туристів, спеціаліст міського/районного центру зайнятості. Кандидатури кураторів команд погоджуються основними виконавцями на місцевому рівні.

4.2. Кількісний склад команди для участі у Проекті не повинен перевищувати 10 осіб, включаючи капітана.

Кожна команда у Проекті представляє своє село/місто/район.

4.3. До виступу на фінальному заході запрошуються команди-переможці округів.

4.4. Для супроводу виступу команд у масових заходах «Знай і люби свій край» команди можуть залучати групи підтримки.

4.5. Дати проведення виступів визначаються Оргкомітетом і доводяться до команд не пізніше ніж за 1 місяць до їх проведення.

 

V. Категорії та критерії оцінювання виступів команд

Журі оцінює виступи команд за наступними категоріями:

5.1. Категорія «Кращий туристичний маршрут» (командна).

Критерії: відповідність меті та завданням проекту; наповненість маршруту; включення різноаспектних об’єктів для відвідування; новизна запропонованого маршруту (не повторює вже відомі); оригінальний підхід в подачі краєзнавчого матеріалу про об’єкти; літературний рівень текстів; дотримання рекламного стилю.

 

Критерії оцінювання «Кращий туристичний маршрут»

№ з/п Критерії Кількість балів

1. Відповідність меті та завданням проекту 10

2. Наповненість маршруту 10

3. Включення різноаспектних об’єктів для відвідування 10

4. Новизна запропонованого маршруту 10

5. Оригінальний підхід в подачі краєзнавчого матеріалу про об’єкти 10

6. Літературний рівень текстів 5

7. Дотримання рекламного стилю 5

Всього 60

 

5.2. Категорія «Краща PR-кампанія» (командна).

Критерії: наявність системного підходу в розробці рекламної кампанії; наявність різноманітних та різноформатних рекламних продуктів; їх літературна та естетична привабливість; креативність подачі матеріалу; використання напрацьованих візуальних та медіа компонентів;

 

Критерії оцінювання Краща PR-кампанія»

№ з/п Критерії Кількість балів

1. Наявність системного підходу в розробці рекламної кампанії 2

2. Наявність різноманітних та різноформатних рекламних продуктів 5

3. Літературна та естетична привабливість рекламних продуктів 5

4. Креативність подачі матеріалу 5

5. Використання напрацьованих візуальних та медіа компонентів 3

Всього 20

 

5.3. Категорія «Кращий гід-екскурсовод» (індивідуальна).

Критерії: побудова екскурсії у відповідності до прокладеного маршруту; інформативність, знання гідом фактичного матеріалу; використання результатів пошуково-дослідницької роботи команди; повнота презентаційного викладу; грамотність і літературно-стилістичне багатство мови, її образність, використання літературних і фольклорних джерел; історична достовірність використаних фактів; використання візуального супроводу (слайд-презентації та відео під час виступу-захисту свого туристично-екскурсійного маршруту); майстерність публічного виступу, використання прийомів привернення уваги аудиторії; наявність списку використаних джерел.

 

Критерії оцінювання Кращий гід-екскурсовод»

№ з/п Критерії Кількість балів

1. Побудова екскурсії у відповідності до прокладеного маршруту 10

2. Інформативність, знання гідом фактичного матеріалу 10

3. Використання результатів пошуково-дослідницької роботи команди 10

4. Повнота презентаційного викладу  10

5. Грамотність і літературно-стилістичне багатство мови, її образність, використання літературних і фольклорних джерел 10

6. Історична достовірність використаних фактів 10

7. Використання візуального супроводу (слайд-презентації та відео під час виступу-захисту свого туристично-екскурсійного маршруту) 10

8. Майстерність публічного виступу, використання прийомів привернення уваги аудиторії; наявність списку використаних джерел 10

Всього 80

 

VІ. Визначення результатів і нагородження переможців

6.1. За результатами фіналу Проекту на підставі протоколу журі (Додаток 3) Оргкомітетом визначаються команди, які стали переможцями та призерами у категоріях.

6.2. За рішенням Оргкомітету кращі учасники Заходу нагороджуються дипломами та/або грамотами.

6.3. За рішенням органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, які надають організаційну, фінансову, матеріальну та іншу допомогу для проведення Заходу, визначені ними команди та/або учасники нагороджуються додатково у формі та у порядку, які визначаються ними самостійно.

Анонс подій ПрофіКемпу дивіться на сторінці "Новини бібліотеки"

Вхід на сайт
Наше відео
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту



Урядовий портал
Рівненська обласна бібліотека для молоді

Copyright MyCorp © 2024
uCoz